Branża e-papierosowa ciągle jest posądzana o targetowanie swojej sprzedaży na nieletnich konsumentów. Naprzeciw tym zarzutom wychodzi eSmokingWorld, który jest autorem kampanii #Zero Kompromisów.
Akcja ma na celu uświadomienie nieuczciwym przedsiębiorcom, jak ważna jest kontrola wieku klienta i przestrzeganie obowiązujących przepisów.
Nieletnia młodzież, zawsze była, jest i będzie zainteresowana produktami przeznaczonymi dla dorosłych. W przypadku e-papierosów problem jest bardziej złożony, ponieważ dotyczy produktów potencjalnie bardziej bezpiecznych niż zwykłe papierosy, co często staje się argumentem przetargowym podczas dokonywania zakupów przez osoby nieletnie.
E-papierosy stanowią bezpieczniejszą formę przyjmowania nikotyny, jednak jest to cały czas produkt mający na celu walkę z uzależnieniem od zwykłych papierosów, a nie modny gadżet.
Cała akcja ma zostać nagłośniona w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ESW. Działania będą polegać na szkoleniach i warsztatach organizowanych dla przedsiębiorców z branży vape. Zdaniem wielu komentatorów, akcja ta ma szanse na duże powodzenie.